
سلام عزیزمچقد ناراحت میشم وقتی میبینم ادم ها از دین زده شدند..ابنکه ادم ها به دو دسته مذهبی و غیر مذهبی تقسیم شدن..اینکه اشتباه هر ادمی رو مینویسند پای اسلام ..اینکه عقایدشون رو به زور تو سر همدیگه میکنند بهم میپرند ..یادشون رفته که همشون بنده ی توان...با هر اعتقادی...با هر نگرشی..خدایا راستی میشه ذلمو دریا کنی؟ اندازه ی تمام ادم ها دلمو بزرگ کنی!؟میشه انقد بزرگ کنی که همه رو دوست داشته باشم!؟درد همه درذ من باشه؛ برای بقیه دعا کنم؟خدایاکمکم میکنی برای تو زندگی کنم!؟خدایا من پر از امید به توام..پ...
ادامه مطلب