ما همونیم که مهمون داریم ولی ته حسابمون ۳۰ تومن بیشتر پول نیست..ولی هنوز داریم لبخند میزنیم و به روی خودمون نمیاریم:)خدایا شکرت بهمون عزت دادی رزق و روزی رو تو میرسونی خدا جان+ از بالا خبر رسید ۱۳ تومن تو کارت هست...