
خونه یعنی جایی که توش ارامش بگیریم..یعنی جایی که داخلش حس امنیت کنی..یعنی آخیش هیچ جا خونه ی خود ادم نمیشه:)خانواده یعنی همراهی...یعنی تو هدف داشته باشی من همراهتم...من هدف داشتم تو کنارمی:)تو خانواده خبری از انتقاد و قضاوت نیست..خبری از زورگویی نیست:)یعنی تو همون قدر ارزشمندی که اون نی نی کوچولو با ارزشه!یعنی همینجوری که هستی دوستت داااارممیای اینجوری باشیم با هم دیگه!؟میای خونه کوچیکمون رو بسازیم!؟ بخوانید...
ادامه مطلب