خونه یعنی جایی که توش ارامش بگیریم..
یعنی جایی که داخلش حس امنیت کنی..
یعنی آخیش هیچ جا خونه ی خود ادم نمیشه:)
خانواده یعنی همراهی...یعنی تو هدف داشته باشی من همراهتم...من هدف داشتم تو کنارمی:)
تو خانواده خبری از انتقاد و قضاوت نیست..
خبری از زورگویی نیست:)
یعنی تو همون قدر ارزشمندی که اون نی نی کوچولو با ارزشه!
یعنی همینجوری که هستی دوستت داااارم
میای اینجوری باشیم با هم دیگه!؟
میای خونه کوچیکمون رو بسازیم!؟
منِ در حال تغییر...ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119