رفیق من

خرید بک لینک
سلااااااااام به تنهاااا خدای خودم:)

به تنها رفیقم:))

اول شکرت کنم

یا اول استغفار!؟

اگه اول شکر کنم از کدومنعمتتت شروع کنم¿

استغفار و از کدوم کوتاهی و گناه شروع کنم!؟

میخوای اصن قربون صدقه ات برم¿

نفسی*)

زندگیییی:*)

عمررررم:*)

قلبمممممممممممممم:))

چقد دوستم داری..

اوووََ بی پایانه

منم خیعییییلی دوست دارم:)

چقد چقد چقد چقددددد خوبه که هستی

چقددددددددددددد بمن میای:)

اصن برای تو ساخته شدممن:)

اصنمنمال تواااام

اصن به هیشکی جز تو نمیام

"فاطمه ی خدا"

نگاه فقط و فقط به تو میاد:)

خداجونم!؟؟؟؟

اگه ذهنم اینور اونور رفت

خودت به بُزرگی خودت

به مهربونی خودت ببخشیا

+مهدیییییییی جانم

به قربان اخلاق مولایی تو

تو خورشیدی ذره پرور ترینی

فدای سجایی زهرایی تو:)

امید غریبان تنها کجایی!؟

دلم جز هوایت هوایی ندارد

لبم غیر نامت توایی ندارد

وضو و اذان و نماز و قنوتم بدون ولایت بهایی ندارد

دلی که نشد خانه یاس نرگس خراب است و بی ان صفایی ندارد

بیا تا جوانم بده رخ نشانم

که این زندگانی وفایی ندارد....

خودت میدونی چقددددددددددر مشتاااااااق اینمکه بیام تو خط شما:)

کههههههههه چقدر میخوام خاص باشم

+آغا یکی میخواد برا خودش داف باشه

اون یکی میخواد شاخ باشه

یکی میخواد مانتو مارک بپوشه

یکی میخواد دوست پسرش فلان ماشینو داشته باشه

یکی میخواد فلان دانشگاه و بره

یکی سرگرم لاکای رنگ رنگی و ملوسشه

یکی درگیر عشق و عاشقیشه

همه درگیر ارزوهاشونن

خب منم میخوام خاص باشم

خاص باشم برای مهدی زهرا:))

میدونی بی سروصدا یه گوشه ی دنیا جوری که کسی نفهمه برای مهدی فاطمه خاص باشم:)

الهی من دورش بگردم

خداجونم¿

انقدد بهم عمر بده وقتی خاص شدم بعد منو ببر:)

+مامانی همیشه میگه ان شاءالله خوشبخت شی ان شاءالله دانشگاه خوب بیاری ان شاءالله ازدواج موفقی داشته باشی ان شاءالله سلامت باشی ان شاءالله....

ولی هیچوقت نمیگه ان شاءالله عاقبت بخیر شی

ان شاءالله به خدا برسی

بعید میدونم تو دلشم بگه...

خیلیییی به دعا خیر اعتقاد دارم

خیییییلی دعا خیر و دوست دارم

بم انرژی میده:)

+هیچ جا مثل بلاگفا نمیشه برای برا خدا نوشتن

اما شاید شایددددد کانال تلگرام زدم برای خدا

منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 14:12

صفحه بندی