یه سوپر مارکتتتت داره بُزررررررررررگ
همه چی داخلش هست:)
تک تک ارزوهای منتو اون سوپرمارکت هستش:)
خدا !؟
خدا شدی که ارزوهامو به غیر از تو به کسی دیگه نگم
خدا شدی که دردامو جز تو کسی نفهمه:)
خدا شدی که بهونه گیری هامو گریه هامو جز تو نبینه کسی
خدا شدی که فقط برای بندگی کنم:)
خدایا ممنونم از اینکه خدای من شدی:)
حالم خوب میشه
وقتی میبینم خدای من غنیه
همه چی داره
از ارامشش بهم میده
وقتی میبینم
خودت گفتی
دلت چیزی خواست بمن بگو
من گوش میکنم
من اجابت میکنم
من دردای بنده امو میفهمم
خدا شدی که ضعفامو بهت بگم
میدونم برای خواستن تو باید انقد حریص باشم
انقد طمع داشته باشم
که وقت برای غیر از تو خواستن نداشته باشم
اما تو از نالایق بودنم بدون
کهگاهی اوقات دلم برای چیزایه دیگه میگیره
دلم یه چیزایی رو میخواد
اما میدونی وقتی دلم ارزو میکنه
به دلم میگم هییییس
نگران ارزوهات نباش
نگران دعاهات نباش
خدا همهههه چی داره
اگر به صلاحت باشه بهت میده
خوب خوباشو بهت میده:)
تو بندگیتو کن
تو سرت گرم انسان بودنت باشه
تو سرت گرم عبد بودنت باشه..
خداجونم!؟
من بدون رضایت تو هیچی نمیخوام
نمیخوام
نمیخوام
نمیخوام
تو راضی نباشی از داشته هام میگذرم
از دعاهام میگذرم
از همه چی میگذرم
درسته دل من ناخلفه
درسته دل من جایه دیگه هم پرسه میزنه
اما به غیر تو رضایت نمیده
این تو سرتشه
این تو فطرشه
هرچقدر بد باشه
اگه میبینی دعا میکنم
گریه میکنم
فقط و فقط برای حرف خودته
که گفتی منو بخون تا استجابتت کنم
چون جز تو کسیو ندارم
چون جز تو به هرکسی بگم اشتباه کردم
چون فقط تو لایقی که ازت درخواست کنم
چون تو اربابی
تو خدایی
اگه از تو نخوام اخه خدایی کی میتونه گره از کار من بگشائه!؟
هیچکیه
هیچککککککی
خدایا اصن اگه به غیر از تو بگم
بندگی خودمو
خدایی تورو
نعوذبه الله زیر سوال بردم
وقتی خودم ارباب دارم
وفتی خودم خدا دارم
خدامم همه چییی داره
چرا غیر از تو بگم
چرا از غیر تو بخوام!؟
بازم مثل همیشه ارومم میکنی
بازم مثل همیشه نوازشممیکنی
بازم مثل همیشه میشنوی
بازم مثل همیشه از نورت بهم میدی
ممنونم عزیزم
ممنونم خدای مهربونم
+راضی نیستم اگر راضی نباشی بی شک بی تردید
منِ در حال تغییر...ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86