ثروتمندترینم:)
من خدا را دارم
چه غم دارم!؟
خدایا
ای دوست داشتنی ترین
ای زیباترین
امید دارم
به وصال
چون میدونم فقط و فقط لطف تو باید شامل حالم شه
چون میدونم تو اگر بخوای میشه
خدایا من خیییییلی امید دارم تا بتونم بشم بنده خاصت
خداجووووونم
من میدونم اگر گوشه نظری بمن کنی
اگر یه نگاهی به دلم بندازی
میرسم به عرش
مگه تا الان من این راهو سپری کردم!؟
نه همش تو بودی!
تو بهم لطف کردی
توبهم لطف کردی و ابراهیم رو بهم دادی
سیده رو دادی
سمیرا رو دادی
ما بقی رفیقا بهشتیمو دادی
رابطه هامو درست کردی:)
و...
و..
بعد از اینم مهربونی خودته...
خدایا
من از تو
تورو میخوام:)
نماز با اخلاص از تو میخوام
بندگی یاد گرفتن زو از تو میخوام
خوب بودن رو از تو میخوام
من هیچ جا
هیچ جا
هیچ راهی
جز راه تو ندارم
من چیزی بلد نیستم
جز اینکه بگم
مهدی جانم
ارام جانم
منو دریاب
جز اینکه برم پیش شهداگمنام و بگم
دعا کنین رفیقتونو
دعا کنین رنگ بوی خدایی بیشتری بگیره
میدونم که خودت کمکم میکنی
تا بنده خاصت بشم
تا تورو داشته باشم
بیشتر و بیشتر
من گدای محبت توام
و این تمام افتخارمه
کهمنتت رو میکشم
که نازتو میکشم
که گدای در خونه اتم
که تمنای محبت میکنم
تمام ابروم به این گداییه
من ثروتمندم
چون گدای محبت توام:)
الهی شکرررررررت:)
خدای من خیعلللللللی مهربونه
خععععععیلی
وقتی رسیدم به خدا
همه دنیا میگم
که ببینین خدا به ای کاش هامنگاه کرد
نه بهگناهام
به دلمنگاه کرد
خدای من
خیلی مهررربونه:)))))))))
من ثروووووووتمندم
چون خدامو دارم
چجوری بگم شکرررررررررررررررررررررررت!؟؟؟؟
چجوووووووری میشه حاااااااال خووووووبمو بیان کنم!؟؟؟؟؟؟...
خدااااااااییی!؟
تو زیباترین ارزوی منی
تو همه ارزوی منی.....
همه ارزوهام به فدای تو...
همه دنیام به فدای تو..
تو که نباشی
میخوام دنیا نباشه
تو بخند بهم
تو راضی باش
تو لبخند بزن بهم
من خوشبختم
خوشبخترین بنده
خووووشبخترین دختر
خوووووشبخترین
شاده شادم
شاااااده شاد
و این شادیو مدیون توام:))))))
عزیزم
یکی یه دونه خدام
تنها خدام
بدجوری دل منو بردی
دلِ من!؟
نهههه دلی نبود که ببری
دل من از اولش مال تو بود
خونه ی تو بود...
تو برای خودت ساخته بودیش
دست من امانتی بود:)
امانتیت فقط مال توئه:)
فقط جای توئه:)
طلاس...
چون امانتیه توئه
الههههی آی لاو یوووو
منِ در حال تغییر...ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98