تو بهترینی:)

خرید بک لینک
آهای تو...
رفیق امیدوار من...
به گوشات بگو
به چشمات بگو...
به قلبت...
به سلول بدنت دستور بده که..
بفهمن
باور داشته باشن
که قراره به دنیا ثابت کنی تو خوبی!
چقدر بزرگی!
چقدررر شجاعی!
تو نقاشی دست خدایی....
پس تو بهترینی...توعالیی.....
دلت پر از نور میشه...
دلت پر از خوبی میشه...
تو یه تیکه از وجود خدایی...
نگاه به نور دلت کن:)
ببین چقدر قشنگه.....
خدا خودش گفت از رحمت منمایوس نشو(ایه ۵۶_۵۵حجر)
اعتماد بنفس داشته باش...
عزت نفس داشته باش...
سرتوبالا بگیر...
یه لبخند بزن...
محکم حرف بزن...
محکم قدم بردار
محکم اما با تواضع...
تو قهرمان زندگیی خودتی:)
خدا از اینکه تورو درست کرد...
به خودش میباله...
به همه نشون بده ...به همه نشون بده تو به خدات رفتی....:))
ثابت کن چقدر قدرت داری
هرچی که هستی خودتو بپذیر
خودتو دوست داشته باش...
تو ایینهنگاه کن...
تو چشمات خیره شو
ببین چقدر بت پرواز میاد...
چقدر بت اولئک المقربون میاد:)
خدا دوستت داره...
توهم باید خودتو دوست داشته باشی..
تواضع جای خودش...
وجدان جای خودش...
دوست داشتن خودت جای خودت...
حالا که خدا به تو عزت داد بین بقیه مخلوقاتش....
پس با عزت زندگی کن........
برای رسیدن به خدا...
باید خاطر خودتو خیییلی بخوای
باید خود خواه باشی...
باید خودتو باور داشته باشی....
هرچی که بودی گذشت...
مهم از الانه ک قراره بهتر و بهتر باشی:)
+گاهی اوقات باید موهاتو شونه کنی...
عطر بزنی...
لباس قشنگتو بپوشی.....
یه ارایش ملایم کنی......

خودتو به یه گپ سه نفره عاشقانه دعوت کنی...

تو و خداتو خودت:))))

این قراره مهمترین گپ زندگیت باشه:))

منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: پنجشنبه 12 بهمن 1396 ساعت: 20:08

صفحه بندی