خود کرده را تدبیر نیست

خرید بک لینک
خودم کردم که لعنت بر خودم باد...

خودکشی هم این موضوع رو حل نمیکنه..

باید تا عمر دارم بسوزم و بسازم....

میگن تقدیر عوض نمیشه به اسونی....

من عوضش کردم

بعله عوضش کردم با ندونم کاری هام

تا عمر دارم باید چوبشو بخورم....

اخه دیوونگی در این حد؟

باید از فردا بشینم تو اتاق فقط درس بخونم تاکنکور قبول بشم بزنم از این شهر و این استان و این کشور برم.....

خدامنو بکش هم خودت راحت میشی

هم خودم....

هم یه ملت ...

دمتگرم همون جهنمو الان میرم....

عمرمو ازم بگیر که هروز دارم یه خرابی تازه ببار میارم...........

یا میخوای به زمین بگی دهنشو باز کنه

منو ببلعه...

یاهم یه صاعقه...

نمیدونم خدا خودت میدونی!

فقط لطفا تمومش کن...

ببند نفسامو...

ببند طپش قلبمو

فردایی نباشه...

این دیگه آخرش بود.....

آخرش بود....

چهکاری بود که من کردم

من دیگه کاری باهیشکی ندارم:/

+گفت بین خودمون میمونه:/خدایا خوودش کافی بود

منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: پنجشنبه 12 بهمن 1396 ساعت: 20:08

صفحه بندی