شوهرم یه مرد فوق العادهاس و یکی از بهترین مردایی که میشناسم..
اقلا برای من اینطوری بوده.اگر بخوام گلایه ای و شکایتی پیش خدا بکنم قطعا ناشکری کردم
اما مشکل اصلی منم که زیادی وابسته ام و زیادی دوستش دارم چون این وابستگی باعث اذیت میشه..
میشه یکی رو تا انتها دوست داشت
به یکی احترام گذاشت
اما وابستگی فقط مخصوص خداس..
نمیدونم
زندگی مشترک بلدی میخواد
شاید کتاب بیشتر باید بخونم
+خدایا خيلي دوستت دارم و خودت کمک کن که همسر خوبی برای مهدی باشم که قطعا ارزشش رو داره
منِ در حال تغییر...ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108