کاش این کلاسای مجازی هرچی زودتر تموم شه که بعدش بتونم جسارت بخرج بدم و برای یه مدت کوتاه حتی برای۲۴ساعت بدون فضای مجازی زندگی کنم...نمیدونم شاید دلم میخواد حرص زندگی رو سر گوشیدربیارم..
منِ در حال تغییر...ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106