یه خورده ای بیشتر از یه خورده ذهنم اشفته اس و برنامه هام بهم ریخته ..بیشتر از هرچیز کیفیت نمازام بهمم ریخته مهدی هم چندین بار بم گفته فاطمه خیلی تند نماز میخونی شمرده تر بخون..کیف دارم نمیکنم از زندگیم و دقیقا دارم وقت تلفی میکنم
منِ در حال تغییر...ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123