تجربیات یک تازه عروس

خرید بک لینک

هیچوقت عدسی رو با دستور پختی که ارد داره درست نکنید چون بد مزه میشه

+نمیدونم چون سیرم حس میکنم غذاهام بد مزه اس یا واقعا مزه نداره تازهنه تنها بدمزه اسحالت تهوعم گرفتم یاخدا

+خدا امروز رو ختم بخیر کنه و امیدوارم خانواده همسر جان این حس رو نسبت به غذا نداشته باشن

+حضرت یارم امروز ازمون استخدامی داشت اما هنوز نیومده و من به شدت کلافه ام خداکنه قبول شه بخاطرش زحمت کشیده و اینکارو با تمام وجودش میخواد نگرانشم نگران نتیجه نیستم نگران خودشممیدونم کار فعلیش تابستون به شدت اذیت میشه تو هوای گرم باید توی آفتاب وایسته و یه عالمه زحمت بکشه خدایا خودت کمکش کن


برچسبها: آشپز باشی , دوران عقد منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 14:46

صفحه بندی