هیچوقت عدسی رو با دستور پختی که ارد داره درست نکنید چون بد مزه میشه
+نمیدونم چون سیرم حس میکنم غذاهام بد مزه اس یا واقعا مزه نداره تازهنه تنها بدمزه اسحالت تهوعم گرفتم یاخدا
+خدا امروز رو ختم بخیر کنه و امیدوارم خانواده همسر جان این حس رو نسبت به غذا نداشته باشن
+حضرت یارم امروز ازمون استخدامی داشت اما هنوز نیومده و من به شدت کلافه ام خداکنه قبول شه بخاطرش زحمت کشیده و اینکارو با تمام وجودش میخواد نگرانشم نگران نتیجه نیستم نگران خودشممیدونم کار فعلیش تابستون به شدت اذیت میشه تو هوای گرم باید توی آفتاب وایسته و یه عالمه زحمت بکشه خدایا خودت کمکش کن
ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113