رفاقت کامنتی

خرید بک لینک
وقتی مینویسم که مطمئن باشم...

صادقانه اس نوشته هام و خالصانه...

دوست دارم با حالِ خدایی بنویسم:)

تا وقتی که به این حس نرسیدم نمینویسم!

چون هم این وبلاگ ارزش داره..

هم چشمای شما.....

چشمای شما نباید از غیر خدا بخونه:)

چشمای شما واسه خداست:*)

پس حیفم میاد تا وقتی از خلوصم مطمئن نیستم بنویسم...

اخه خدا شاکی میشه میگه

ای بابا این چشما همش مال من بود.....

حق نداشتی وقتشونو بگیری...

حس و حال شما مهمه

ارزش شما خیلی زیاده...

اگر حرفام خالصانه باشه وقتی درباره خدا حرف میزنم مطمئنم نوشته هام رو قلبتون تاثیر میزاره...!از راه دور پشت دنیای مجازی:)

میخوام اینجوری باشه!

به داستان سرایی که باشه خیلی ساده میشه واژه ها رو کنار هم گذاشت...!

اما اینجا قرار نیس داستان بگیم!

اینجا قراره از خدا بگیم و به خدا برسیم.....

فقط بدونین همتون تو دعاهای من هستید:*))))

و هم تو ریحانه..

هم تو سپیده..

هم تو مهتاب..

هم تو سیده..

هم تو فاطمه...

هم تو مرضیه..

هم تو نگین..

دوست داشتن پشت فصای مجازی میشه:)) خیلی هم میشه!

رفقای من چه درنیای مجازی چه در دنیای واقعی چه در دنیای معنوی تافته جدا بافته ان..

چون خدا یه جور خاصی دوستشون داره...:)

من رفقامو از خداشون شناختم:)

من از اولشم گفتم حریصم برای داشتن چیزایی که منو یاد خدا میندازم..

مثل رفقای خدایی

خداروشاکرم برای داشتنتون:)

+فقط خواستم ارزشتون رو پیش من بدونین:)

+پس چی فکر کردین رفیقا من از اون ادم الکیان!؟ نه خیر رفیقا من از اون ادم واقعیان


برچسبها: رفیق خدایی منِ در حال تغییر...

ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: شنبه 9 دی 1396 ساعت: 14:12

صفحه بندی