صادقانه اس نوشته هام و خالصانه...
دوست دارم با حالِ خدایی بنویسم:)
تا وقتی که به این حس نرسیدم نمینویسم!
چون هم این وبلاگ ارزش داره..
هم چشمای شما.....
چشمای شما نباید از غیر خدا بخونه:)
چشمای شما واسه خداست:*)
پس حیفم میاد تا وقتی از خلوصم مطمئن نیستم بنویسم...
اخه خدا شاکی میشه میگه
ای بابا این چشما همش مال من بود.....
حق نداشتی وقتشونو بگیری...
حس و حال شما مهمه
ارزش شما خیلی زیاده...
اگر حرفام خالصانه باشه وقتی درباره خدا حرف میزنم مطمئنم نوشته هام رو قلبتون تاثیر میزاره...!از راه دور پشت دنیای مجازی:)
میخوام اینجوری باشه!
به داستان سرایی که باشه خیلی ساده میشه واژه ها رو کنار هم گذاشت...!
اما اینجا قرار نیس داستان بگیم!
اینجا قراره از خدا بگیم و به خدا برسیم.....
فقط بدونین همتون تو دعاهای من هستید:*))))
و هم تو ریحانه..
هم تو سپیده..
هم تو مهتاب..
هم تو سیده..
هم تو فاطمه...
هم تو مرضیه..
هم تو نگین..
دوست داشتن پشت فصای مجازی میشه:)) خیلی هم میشه!
رفقای من چه درنیای مجازی چه در دنیای واقعی چه در دنیای معنوی تافته جدا بافته ان..
چون خدا یه جور خاصی دوستشون داره...:)
من رفقامو از خداشون شناختم:)
من از اولشم گفتم حریصم برای داشتن چیزایی که منو یاد خدا میندازم..
مثل رفقای خدایی
خداروشاکرم برای داشتنتون:)
+فقط خواستم ارزشتون رو پیش من بدونین:)
+پس چی فکر کردین رفیقا من از اون ادم الکیان!؟ نه خیر رفیقا من از اون ادم واقعیان
ما را در سایت منِ در حال تغییر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93